Математична модель агрегації даних в соціальних медіа

Автор(и)

  • Ілона Анатоліївна Ревенчук Харківський національний університет радіоелектроніки, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2308-5916.2017-15.197-203

Анотація

В роботі представлена математична модель агрегації даних соціальних мереж за допомогою узагальнення графа, що може в подальшому використовуватися в галузі інтернет маркетингу і створення необхідних пакетів даних для користувача соціальних мереж

Посилання

Newman M. E. J. [Text]. The structure and function of complex networks. SIAM Review. 2003. Р.167–256.

Leskovec J., Faloutsos C. [Text]. Sampling from large graphs. Proceedings of the 12th ACM SIGKDD international conference on Knowledge discovery and data mining. ACM, 2006. С. 631–636.

Koby Crammer, OferDekel, Joseph Keshet, Shai Shalev-Shwartz, Yoram Singer. [Text]. Online Passive-Aggressive Algorithms. JMLR, 7(Mar): P. 551–585. 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-16