МОДЕЛЮВАННЯ АДАПТИВНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2308-5916.2008-1.165-173Ключові слова:
тьютор, когнитивный профиль, семантическая сеть, дефиниция, коэффициент значимости, коэффициент степени неопределенности.Анотація
У роботі досліджуються методи адаптації інтелектуального тьютора до індивідуальних особливостей користувача в процесі електронного навчання. Для зберігання глибинної структури різних форм представлення інформації пропонується використовувати семантичну мережу ключових понять, що розроблена для конкретної предметної області знань. Для побудови семантичної мережі використана концепція об'єктно-орієнтованих баз даних. Проектування бази даних мережі реалізовано з використанням уніфікованої мови моделювання UML 2.0. Визначено параметри для подальшого розвитку семантичної мережі. Розроблений сценарій побудови схематичного опорного конспекту навчального матеріалу для одного з когнітивних типів користувача з метою підвищення ефективності навчання. Програмна реалізація алгоритму виконана з використанням мови структурованих запитів SQL і мови об'єктно-орієнтованого програмування Java.Посилання
Инструменты анализа: Date Minig, Test Mining, Business Intelligence, CRM // www/exd/ru/gosts/to_ATEX.pdf.
Солсо Р. Л. Когнитивная психология / Пер. с англ. – М.: Тривола, 1996. – 600 с.: ил.
Когнитивное управление в интеллектуальных обучающих системах / А. Ф. Верлань, М. Ф. Ус, А. В. Пискун, В. А.Федорчук. – Черкассы: Редакционно-издательский отдел Черкасского института управления, 2002. – 104 с.
Гадецька З. М., Ус М. Ф., Костьян Н. Л., Ель-Мур П. А. Маркетингові методи моделювання і адаптації систем електронного навчання / Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергнтиці НАН України ім. Г. Є. Пухова. – К.: ІПМЕ ім. Г. Є. Пухова, 2006. – Вип. 37. – С.1-3-110.
Войшвилло Е. К., Дегтярев М. Г. Логика. – М.: Владос, 1998. – 528 с.
Магазинник В Д. Структурирование информации человеком при принятии решений // Психологический журнал. – 1997. – T.18. – №1. – C.90-102.
Хомский Н. Аспекты теории синтаксиса. – М.: МГУ, 1972. – 312 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).