МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ В СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ — КОМП’ЮТЕР — СТУДЕНТ» НА ОСНОВІ НЕЧІТКОГО ЛОГІЧНОГО ВИСНОВКУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2308-5916.2012-6.97-105Ключові слова:
ефективність взаємодії, система «викладач — комп’ютер — студент», комп’ютеризоване дослідницьке навчання, нечіткий логічний висновок.Анотація
У статті наведено етапи моделювання взаємодії в системі «викладач — комп’ютер — студент» (ВКС) для реалізації комп’ютеризованого дослідницького навчання на основі нечіткого логічного висновку. Розглянуто загальні принципи побудови моделі прогнозування ефективності взаємодії в системі ВКС.Посилання
Веселовська Г. В. Моделі діалогових систем навчання на основі теорії нечітких множин : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец.: 05.13.06 / Г. В. Веселовська. — Херсон, 1997. — 18 с.
Якусевич Ю. Г. Моделювання прогресивних комп'ютерних технологій самостійного навчання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец.: 05.13.06 / Ю. Г. Якусевич. — Херсон, 1999. — 17 с.
Зянчуріна І. М. Моделі та методи комп'ютерного навчання з урахуванням індивідуальних здібностей користувачів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец.: 05.13.06 / І. М. Зянчуріна. — Харків, 2005. — 18 с.
Ящун Т. В. Оцінка якості навчально-пізнавальної діяльності в системі "студент — комп'ютер" : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : 05.01.04 / Т. В. Ящун. — Х., 2000. — 20 с.
Ротштейн А. П. Интеллектуальные технологии идентификации: нечеткие множества, генетические алгоритмы, нейронные сети / А. П. Ротштейн. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 1999. — 302 с.
Митюшкин Ю. И. Soft Computing: идентификация закономерностей нечеткими базами знаний / Ю. И. Митюшкин, Б. И. Мокин, А. П. Ротштейн. — Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2002. — 146 с.
Рєзіна О. В. Психолого-дидактичні особливості формування інформаційно-пошукових умінь / О. В. Рєзіна // Рідна школа. – 2004. — № 1. — С. 9–11.
Радванська Л. М. Моделі, методи та засоби підвищення ефективності інтерфейсу «користувач — ЕОМ» в системах організаційного управління : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. М. Радванська. — Херсон, 1999. — 15 с.
Чернишов Д. О. Педагогічні умови формування інженерного стилю мислення учнів технічного ліцею засобами інформатики : автореф. ... дис. канд. пед. наук : 13.00.01 / Д. О. Чернишов. — Луганськ, 2002. — 20 с.
Кременчуцька М. К. Психологічний аналіз мисленнєвих процесів комп’ютерних користувачів : автореф. дис. ... канд. псих. наук : 19.00.01 / М. К. Кременчуцька. — Одеса, 2005. — 18 с.
Балан О. Л. Дидактична взаємодія викладачів і студентів як фактор оптимізації процесу навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Л. Балан. — Одеса, 1994. — 24 с.
Голівер Н. О. Дидактичні умови використання комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. О. Голівер. — Луцьк, 2005. — 20 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).