Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу
DOI:
https://doi.org/10.32626/2308-5916.2014-10.14-23Ключові слова:
комп’ютерне тестування, індивідуальний план, комп'ютерний контроль, індивідуальні особливості, персоналізація.Анотація
Через впровадження Болонського процесу в систему освіти актуальною в наш час стала задача персоналізації навчального процесу. У статті розглядається можливість персоналізації навчального процесу за рахунок врахування особливостей учня при роботі з інформацієюПосилання
Брусиловский П. Л. Модели обучаемого в интеллектуальных обучающих системах / П. Л. Брусиловский. — УCиМ, 1992. — № 7/8. — С. 109–119.
Петрушин В. А. Экспертно-обучающие системы / В. А. Петрушин. — К. : Наук. думка, 1992. — 196 с.
Сороко В. М. Автоматизовані навчаючі системи з елементами штучного інтелекту / В. М. Сороко, О. В. Журавльов. — К. : НМК ВО, 1992. — 244 с.
Петрушин В. А. Интеллектуальные обучающие системы: архитектура и методы реализации (обзор) / В. А. Петрушин // Техническая кибернети-ка. — 1993. — № 2. — С. 164–189.
Либин А. В. Стилевые характеристики индивидуальности / А. В. Либин, С. Э. Парилис // Методологические и теоретические проблемы современной психологии. — М., 1988. — Вып. 2. — С. 119–129.
Когнитивное обучение: современное состояние и перспективы / под ред. Т. Галкиной, Э. Лоарера. — М. : Институт психологии РАН, 1997. — 296 с.
Холодная М. А. Психологический статус когнитивных стилей: предпоч-тения или «другие» способности? / М. А. Холодная // Психологический ж-л. — 1996. — Т. 17, № 1. — С. 61–69.
Русин В. П. Структурно-лингвистические методы распознавания изображе-ний в реальном времени / В. П. Русин. — К. : Наук. думка, 1986. — 128 с.
Верлань А. Ф. Діалогове моделювання як метод розв’язування задач об-робки знань у навчальних системах / А. Ф. Верлань, І. О. Чмир, Ю. О. Фуртат // Педагогічна і психологічна науки в Україні : зб. наук. праць : в 5 т. — К. : Педагогічна думка, 2012. — Т. 3: Загальна середня освіта. — С. 334–343.
Верлань А. Ф. Интеллектуальный тьютор в системах обучения / А. Ф. Вер-лань, И. А. Чмырь, Д. Велев // Международная научная конференция «Приложение на информационните и комуникационни технологии в ико-номиката и образованието» : сборник докладов, 2–3 декабря 2011 г. — София, 2011. — С. 317–326.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).