Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану

Автор(и)

  • Майя Володимирівна Білокопитова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.32626/2308-5916.2014-11.199-204

Ключові слова:

індивідуальні особливості, персоналізація, навчальний план, учень, тьютор

Анотація

У статі наведено набір програмних засобів з описаними функціями, які дозволяють проводити персоналізацію навчального плану з урахуванням індивідуальних особливостей та рівня підготовки учня.

Посилання

Фуртат Ю. О. Использование персонализированного тьютора для учёта индивидуальных особенностей обучаемого в интеллектуальных системах обучения / Ю. О. Фуртат // Математичне та комп’ютерне моделювання. Серія: Технічні науки : збірник наукових праць. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, 2012. — Вип. 6. — С. 238–242.

Федорук П. І. Методологія організації процесу індивідуалізованого нав-чання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань EDUPRO / П. І. Федорук // Медична інформатика та ін-женерія. — 2010. — № 2. — С. 28–34.

Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов : учебное пособие / М. Б. Челышкова. — М. : Логос, 2002. — 432 с.

Булах І. Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності на-вчання (на матеріалах медичних навчальних закладів) : дис. д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. Є. Булах. — К., 1995. — 430 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-07-23