Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану
DOI:
https://doi.org/10.32626/2308-5916.2014-11.199-204Ключові слова:
індивідуальні особливості, персоналізація, навчальний план, учень, тьюторАнотація
У статі наведено набір програмних засобів з описаними функціями, які дозволяють проводити персоналізацію навчального плану з урахуванням індивідуальних особливостей та рівня підготовки учня.
Посилання
Фуртат Ю. О. Использование персонализированного тьютора для учёта индивидуальных особенностей обучаемого в интеллектуальных системах обучения / Ю. О. Фуртат // Математичне та комп’ютерне моделювання. Серія: Технічні науки : збірник наукових праць. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, 2012. — Вип. 6. — С. 238–242.
Федорук П. І. Методологія організації процесу індивідуалізованого нав-чання із використанням адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань EDUPRO / П. І. Федорук // Медична інформатика та ін-женерія. — 2010. — № 2. — С. 28–34.
Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов : учебное пособие / М. Б. Челышкова. — М. : Логос, 2002. — 432 с.
Булах І. Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності на-вчання (на матеріалах медичних навчальних закладів) : дис. д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. Є. Булах. — К., 1995. — 430 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).